Al die lieve mensen volgen de heer Hobby de gids

Al die lieve mensen volgen de heer Hobby de gids

dinsdag 11 mei 2010

Mvr. Mie en haar familie,(Her)man, Mie, Hannes, Michiel en Thomas Cook in Egypte



Tussen de benen van Nefertari en haar man Ramsis II
in Abu Simbel
Aswan

Familie van Mvr. Mie in de tempel van Hatsjepsut

Luxor -West





Bij de tempel van Karnak


Onder weg naar het dal der Koningen
Luxor west

Wij houden prachtige herinneringen over aan die reis. Je zal het niet geloven maar ik ben volop bezig aan mijn album. Allé, ik ben nog foto’s aan ’t selecteren om af te drukken. Niet gemakkelijk als je zo’n 3600 foto’s hebt, hé. Ik vind dat dat een werkje is voor koude winteravonden. Hier in België is de winter op komst. Het is zo’n 10°C en ’s nachts vriest het bijna. Brrrr! Ik wou dat ik in Egypte zat! Ik geniet er telkens opnieuw van, als ik naar de foto’s kijk.
Hopelijk gaat alles heel goed met jou
Vele groeten van
grote (Her)man, Mie, Hannes, Michiel en Thomas Cook

Hallo Hobby, Ook grote man en zijn familie zijn je niet vergeten. We hebben enorm genotenvan de cruise, het gezelschap en de gids, natuurlijk.Na de cruise zijn we nog 3 dagen in Caïro geweest (ook echt de moeite waardmaar toch misten we Hobby) en daarna nog 3 dagen in Hurghada gaan genieten.Zoals Bruno al mailde, gaan we eens samenkomen en foto’s uitwisselen endaarna CD’s opsturen naar jou. Nog eens bedankt voor die onvergetelijke dagen! Egypte zal voor ons tochaltijd
wat verbonden blijven met Hobby! Groetjes van Mie en de mannen
Thomas schaakt met Hobby

Bij de Nubische dorp in Aswan

Familie van Mvr.Mie bij de pyramides te Giza-Cairo


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een foto van de Lieverdjes groep nov.27 en 28 2009
Share
Foto van de groep Lieverdjes met Hobby de gids in november 2009